تریدر بودن مهم نیست! چگونه تریدری بودن مهمه . . .

امروزه تریدرهای زیادی در بازار فعالیت می‌کنند، اکثر معامله‌گرها به سود مستمر نرسیده‌اند. تریدرهای موفق سود مستمر بلند مدت را به سود کلان ترحیج می‌دهند. برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر حرفه‌ای از آموزش‌های پیشرفته استفاده کنید. ما در گروه مالی پاکدامن آموزش بازارهای مالی را برای شما فراهم کرده‌ایم.

دوره منتورشیپ

آموزش 0 تا 100 معامله‌گری

پادکست‌ها

هرآنچه شما نیاز دارید

جدیدترین دوره‌ها

مسیر درست تریدر شدن

آموزش بازارهای مالی

آموزش بازار‌های مالی در سال‌های گذشته بسیار افزایش پیدا است و افراد بسیار زیادی علاقمند به حضور در بازار‌های مالی شدند. در واقع این اتفاق زمانی افتاد که مارکت ارزهای دیجیتال رشد بسیار زیادی کردند و این اتقاق با اقبال عمومی همراه شد. فعالین این حوزه در زمینه سرمایه‌گذاری و تربد به مرور افزایش پیدا کرد. همزمان با رشد مارکت رمز ارز‌ها بازار بورس اوراق بهادار تهران هم رشد بسیار چشمگیری داشت. همین امر باعث شد که تعداد افرادی که علاقمند به حضور در بازار‌های مالی بودند به شدت افزایش پیدا کند. با گذشت زمان به مرور مردم با بازار‌های مالی مختلف و حرفه‌ای تر مثل بازار فارکس آشنا شدند. همین روند باعث شد که فعالیت در بازارهای مالی تبدیل بخشی از فعالیت‌های روزانه آن‌ها شود.

فعالیت آموزشی گروه مالی پاکدامن

ما در گروه مالی پاکدامن در طی فعالیت خود همواره سعی کردیم، بخشی از نیاز‌های جامعه معامله‌گری را برطرف کنیم. به همین دلیل تصمیم به تولید دوره‌های آموزش بازارهای مالی گرفتیم. این دوره‌ها بسیار با کیفیت و به صورت کاملا رایگان منتشر شدند. اولین دوره آموزش بازارهای مالی ما دوره جامع بود. این دوره دقیقا در زمان رشد مارکت رمزارز‌ها و بورس ایران به صورت کاملاً رایگان منتشر شد،تا همه افراد بتوانند از آموزش بازارهای مالی استفاده کنند.

در واقع دوره جامع یک دوره کاملی است که تمام نیاز افراد را به صورت کامل پوشش می دهد. این دوره در چهار فصل فارکس، ارزدیجیتال، بورس ایران و روانشناسی بازار منتشر شده است. در طی این دوره تمام مهارت‌های که شما برای موفقیت در بازار مالی نیاز دارید وجود دارد. دوره آموزش‌ بازارهای مالی تمام دانش تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال، مدیریت سرمایه،اقتصاد کلان و روانشناسی بازار را به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

مسیر آموزش بازارهای مالی ادامه دارد

در ادامه فعالیت‌های آموزش بازارهای مالی  برای این که بتوانیم قدم‌های مفید در راستای آموزش بازارهای مالی برداریم،دوره روانشناسی برمودا را منتشر کردیم. این دوره یک دوره کاملاً روانشناسی است که نقشه ورود و  موفقیت در بازار‌های مالی را به شما عزیزان آموزش می دهد. قبل از ورود به بازارهای مالی حتما مینی دوره روانشناسی برمودا را نگاه کنید.

در ادامه مسیر آموزش بازارهای مالی دوره مبانی تحلیل تکنیکال را منتشر کردیم. این یک دوره به زبان انگلیسی است، که در بسیاری از سایت‌های بین الملی مثل یودمی منتشر شده است.برای فارسی زبان‌ها این دوره به صورت زیرنویس و رایگان ارائه منتشر کردیم. در این دوره شما با انواع سبک‌های معاملاتی آشنا می‌شوید. و این دوره مجموعه‌ای از روش‌های تکنیکالی است و سبک‌های مختلف پرایس اکشن را آموزش می‌دهد. از طرین این لینک می‌توانید این دوره را نگاه کنید.

تمام آموزش‌ بازارهای مالی به صورت رایگان خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود. اگر قصد ورود به بازار‌های مالی را دارید حتما از این دوره‌ها استفاده کنید. همواره فعالیت در بازار‌های مالی  همراه با ریسک‌های بسیار زیادی است و  داشتن یک مسیر آموزشی درست و منتور می‌تواند مسیر موفقیت شما را تضمین کند. خدمات آموزشی گروه مالی پاکدامن بسیار گسترده است. شما می توانید علاوه بر شرکت در دوره‌های آموزشی از پادکست‌های آموزشی و تحلیلی استفاده کنید.

همه چیز برای شروع مهیا است

اگر در شروع مسیر آموزشی هستید ما همه چیز را برای شما فراهم کرده‌ایم. اگر می‌خواهید مسیر همواری را برای تریدر شدن داشته باشید، بهترین انتخاب گروه مالی پاکدامن است. ابتدا برای این که نقشه معامله‌گری را بدانید پیشنهاد می‌کنیم دوره روانشناسی برمودا را نگاه کنید. این دوره هر آنچه که ممکن است در طول آموزش با آن رو به رو شوید را با تمام جزئیات عنوان می‌کند.

در مرحله بعدی شما نیاز دارید تمامی مارکت‌ها را بشناسید به همین دلیل توصیه می‌کنیم دوره جامع را نگاه کنید. در این دوره با تمامی مارکت‌ها آشنا می‌شوید و می‌توانید در مارکت فارکس، ارزدیجیتال، بورس ایران و هر مارکت دیگری فعالیت کنید. همچنین در این دوره تمامی مهارت‌های مورد نیاز معامله‌گری اعم از تحلیل تکنیکال، فاندامنتال، مدیریت‌سرمایه و روانشناسی را فرا می‌گیرید.

بعد از اتمام این دوره شما باید دانش مالی خود را افزایش دهید، ما راه حل این مشکل را هم برای شما فراهم کردیم. دوره تحلیل تکنیکال یک آموزش کامل در زمینه سبک‌پرایس اکشن است که شما با مشاهده این دوره، به تمامی سبک‌های پرایس اکشن مسلط می‌شوید. ما در گروه مالی پاکدامن سعی کردیم تمامی این خدمات را در راستای وظیفه اجتماعی خود به صورت رایگان ارائه دهیم.

مکمل‌های آموزش بازارهای مالی

علاوه بر دوره‌های آموزشی، پادکست‌های تخصصی که توسط گروه ما تهیه و تنظیم شده یک دانشگاه معامله‌گری است. شما با گوش دادن به این پادکست‌ها با زندگینامه معامله‌گران آشنا می‌شوید، تجربیات آنها را در قالب کتاب‌های صوتی می‌شنوید و از رویدادهای مهم بازار مطلع می‌گردید. علاوه بر این موارد شما سواد مالی خود را افزایش می‌دهید و زبان انگلیسی را به صورت تخصصی در زمینه بازارهای مالی فرا می‌گیرید. حتما توصیه می‌کنیم در کنار دوره آموزش بازارهای مالی از پادکست‌های تخصصی استفاده کنید.

ما یک ابزار کاربردی دیگر هم برای شما عزیزان فراهم کردیم که همراه شما در بازارهای مالی است، همراه تریدر یک سامانه تحلیلی است که شما را در معاملاتتان راهنمایی می‌کند؛ در واقع شما با استفاده از سامانه همراه تریدر از تجربیات و نظرات معامله‌گران حرفه‌ای آگاه می‌شوید.